mobile-loader
×
  • Каталог
  • Малюки до року
  • Іграшки
  • Одяг
  • Взуття
  • Теми і персонажі
  • Прогулянки та подорожі
  • Дитяче харчування
  • Дитяча кімната
  • Догляд за дитиною
  • Все для годування
  • Транспорт для дітей
  • Спорт і відпочинок
  • Товари для мам
  • Все для школи
  • Органічні товари
  • Аксесуари
  • Подарункові сертифікати
  • Уцінені товари
0 (800) 306-063
Безкоштовно по Україні

Про нас

Первісна концепція

Первісна концепція дитячого супермаркету була несподіваною, новаторською для ринку України в 1997 році.

Головною метою засновників мережі було забезпечення батьків максимально повним асортиментом товарів для зростання, безпеки і розвитку дитини. Команда «Антошки» фокусується на інтеграції ігрових механік у будь-яку комунікацію зі своїми покупцями.

Люмери

З 2015 року у «Антошки» з'являються власні ігрові персонажі – люмери (від латинського lux, lumus – «світло»).

Люмери стали основою сучасної дизайн- концепції магазинів «Антошка» і визначили вектор розвитку власного контенту розваг та мерчендайзингу.

люмерскій світ
люмерскій світ
в ТРЦ «Лавіна», Київ
Головний покупець
Головний покупець

RedHead

«Антошка» — роздрібний напрямок бізнесу сімейної компанії RedHead. Поряд з магазинами «Антошка» компанія управляє преміум-бутиками Daniel і розвиває мережу дистрибуції, з часткою 70% національного ринку імпортного дитячого харчування.

Засновник мережі магазинів «Антошка»

Владислав Бурда
Владислав Бурда

засновник мережі магазинів «Антошка», CEO RedHead Family Corporation

«Ми знаходимося на порозі нової гри з новими правилами, які змінять все підходи до ведення бізнесу в галузі!» (грудень 2015). До 2020 року в нашу спільну гру гратимуть 100 000 000 чоловік по всьому світу. Ось мета розвитку «Антошки».

Історія мережі магазинів «Антошка»

  • 1997

    створення першого дитячого супермаркету в Україні. Відкриття «Антошки» в Одесі (площа першого магазину <300 м2)

  • 1999

    відкриття «Антошки» в інших містах-мільйонниках – Львові, Харкові, Києві. Початок розвитку національної мережі

  • 2001

    відкриття в Києві першого магазину нового формату – з більшою площею та великим асортиментом (>1000 м2)

  • 2003

    відкриття першого магазину «Антошки» в Дніпрі

  • 2005

    відкриття першого торгово-розважального комплексу для дітей «Мега-Антошка» в Одесі (>4000 м2). Початок розвитку моделі ентертейнменту в роздрібному бізнесі компанії

  • 2008

    Відкриття найбільшого в Україні дитячого торгово-розважального комплексу – «Мега-Антошка» в Харкові (>8000 м2)

  • 2011

    мережа дитячих магазинів «Антошка» охопила 21 місто України (кількість магазинів >40)

  • 2013

    поява нового фірмового стилю «Антошки». У логотипі візуалізовані головні постулати бренду: турбота, мода, гра

  • 2014

    початок успішної роботи каналу онлайн-продажів – www.antoshka.ua. Перехід до мультиканальної моделі розвитку бізнесу

  • 2015

    створення власних ігрових персонажів – люмерів. Нова дизайн-концепція для магазинів.

антошка сьогодні

  • розвинена мережа магазинів
  • школи майбутніх мам
  • дитячі перукарні
  • поради педіатрів
  • інтернет-магазин
  • клуби розвитку
  • кафетерії
  • ігрові зони
  • 50 0000

    клієнтів дисконтної програми

  • 32 0000

    підписників на facebook

  • 1 5000

    в співтоваристві «ШКОЛИ МАМ» на facebook

ГОЛОВНА МІСІЯ АНТОШКИ

СТАТИ НАЙБІЛЬШ ЦІКАВОЮ ГРОЮ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ

Переваги «Антошка»

  • Сервіс

    Ми працюємо над тим, щоб наші покупці почували себе комфортно у будь-якому місці покупки. Ми шукаємо нові форми комунікації з нашою аудиторією, щоб дітям та дорослим було цікаво з «Антошкой».

  • Експертиза

    Наше лідерство на ринку дитячих товарів протягом 20 років забезпечено високим рівнем безпеки і якості продуктів в наших магазинах. Наші партнери – провідні вітчизняні, європейські та світові виробники продуктів харчування, гігієни, аксесуарів, меблів, іграшок, одягу і взуття.

  • дизайн

    Ми вдосконалюємо оформлення наших магазинів і прагнемо перетворити їх у тотальний ігровий простір. З розумінням того, що емоційна прив'язаність і «маркетинг вражень» сьогодні грають більш важливу роль, ніж асортимент товарів та послуг.

#антошка
#антошка
#роботагра
#роботагра

наша команда

В «Антошці» працюють 1400 співробітників. Розвиток і навчання людей в компанії будується на практичному досвіді, новітніх технологіях партнерських брендів та обов'язкової fun-складової. Доброзичливе ставлення до дітей – головний критерій в діяльності кожного співробітника «Антошки».

приєднатися
 

Звітність

Дата публікації: 31.05.2019    

Читати повністю

 

Дата публікації: 31.05.2020    

Читати повністю

 

Дата публікації: 31.05.2021    

Читати повністю

 

Дата публікації: 31.05.2022    

Читати повністю

Тендер на аудит
Результати
Кто же вы?
 
Суперпапа
 
Супермама
Ура! Теперь вы с нами!

Позвольте нам отправлять вам только нужную информацию
каужите пол и возраст своих детей

Хлопчик
Дівчинка
Далі
У мене
дві дитини
готово
Дякуємо!

Вы будете получать регулярную рассылку с выгодными предложениями и полезными статьями от antoshka.ua

До скорой встречи!

Ваш email уже зарегистрирован в Клубе Суперродителей