Товар вже в кошику

Одеса
Увійдіть в кабінет або пройдіть реєстрацію
До кабінету

Кошик

Доставка і оплата

delivery

Вартість доставки

 

При замовленні з доставкою на відділення/поштомат Нової Пошти або кур'єром Нової Пошти на суму менше 1500 грн — вартість доставки 90 грн.

 

При замовленні з доставкою на відділення/поштомат Нової Пошти або кур'єром Нової Пошти на суму понад 1500 грн — доставка здійснюється безкоштовно..

 

При замовленні на будь-яку суму з доставкою "Самовивіз з магазину" — доставка здійснюється безкоштовно.

Способи доставки

 

Самовивіз

 

Чому вигідно?

 

Швидко одержуєте замовлення, якщо товар в наявності в магазині;

 

Будь-який товар;

 

Доставка безкоштовна.

Кроки:

  1. Під час замовлення обирайте «Самовивіз з магазину» та найзручнішу адресу магазину "Антошка";
  2. Дочекайтесь повідомлення у viber або sms про готовність замовлення;
  3. Переконайтеся, що маєте номер підтвердженого замовлення;
  4. Отримайте товар у зоні видачі інтернет-замовлень або на касі у магазині «Антошка».

Важливо!

  • Неоплачене замовлення зберігається у магазині протягом 3 днів.
 

Нова Пошта

 

У відділення «Нової Пошти»

Чому вигідно?

 

Завжди знаєте, де знаходиться ваша посилка: із SMS, контакт-центру або мобільного застосунка «Нової Пошти»;

 

Приходить вчасно;

 

Завжди є вибір, щоб було зручніше – більш ніж 9000 відділень.

Кроки:

  1. Під час оформлення вказуєте: «Нова пошта» у відділення;
  2. Вибирайте зручне відділення «Нова Пошта»;
  3. Отримайте смс з накладною/номером ТТН і дочекайся повідомлення про надходження замовлення;
  4. Майте при собі документ, що засвідчує особу (паспорт або Дія), а якщо сума більше 5 000 ₴ – також потрібен ІПН (для процедури верифікації);
  5. Обов’язково перевірте цілісність товару при отриманні у відділенні.

У поштомат «Нової Пошти»

Чому вигідно?

 

Завжди знаєте, де знаходиться ваша посилка: із SMS, контакт-центру або мобільного застосунка «Нової Пошти»;

 

Отримуйте замовлення будь-коли без черги, поряд з будинком або роботою;

 

Без документів — щоб забрати замовлення, потрібен лише застосунок "Нова Пошта" або код із SMS.

Кроки:

  1. Під час оформлення вказуєте: «Нова Пошта» в поштомат;
  2. Вкажіть номер / адресу поштомату;
  3. Отримайте смс з накладною/номером ТТН і дочекайся повідомлення про надходження замовлення;
  4. Прямуйте до поштомату та отримуйте посилку.

Важливо!

  • Замовлення зберігається у поштоматі «Нова Пошта» протягом 5 днів. Після закінчення терміну зберігання посилка переадресовується з поштомата до найближчого відділення.
  • У поштомат доставляється будь-який товар вартістю до 15 000 ₴, вагою до 20 кг та розміром до 40х60х30 см.

Кур’єром від «Нова Пошта»

Чому вигідно?

 

Кур'єр доставить вашу посилку до входа в будівлю;

 

Завжди знаєте, де знаходиться ваша посилка: із SMS, контакт-центру або мобільного застосунка «Нової Пошти»;

 

Приходить вчасно.

Кроки:

  1. Під час оформлення вказуєте: «Нова Пошта» кур'єром;
  2. Вказуйте адресу доставки;
  3. В день доставки очікуйте дзвінка кур'єра;
  4. Майте при собі документ, що засвідчує особу (паспорт або Дія), а якщо сума більша за 5 000 ₴ — також потрібен ІПН (для процедури верифікації);
  5. Обов’язково перевірте цілісність товару при отриманні при кур’єрі.

Важливо!

  • За адресою доставляється будь-який товар вагою до 1000 кг та/або об'ємом до 300х220х220 см;
  • Підйом товару до 30 кг — безкоштовно;
  • У разі якщо ліфт відсутній або не працює, послуга надається лише до 5 поверху включно;
  • Підйом товару від 30 до 100 кг здійснюється тільки за наявності працюючого ліфту і оплачується окремо. Вартість складає 200 грн за кожні 100 кг об'ємної ваги;
  • У разі якщо ліфт відсутній, не працює або товар завеликий для транспортування ліфтом, послуга підйому не надається;
  • Підйом товару більше 100 кг не здійснюється;
  • Кур'єр не заносить товар у квартиру та не встановлює його на потрібне місце.

Обов'язково перевіряйте товар перед оплатою.

При виявленні механічних пошкоджень на товарі (тріщин, сколів, вм'ятин тощо) або його повної непрацездатності вам негайно необхідно зателефонувати в інтернет-магазин 0 (800) 306 063 і повідомити про це оператора, який Вас проконсультує з приводу повернення або обміну і допоможе знайти правильне рішення в ситуації, що склалася.

 
payment

Способи оплати

 

Готівкою

 

Доступно при способах доставки:

 

Самовивіз із магазину «Антошка»;

 

Самовивіз із відділення «Нова Пошта»;

 

Доставка кур’єром «Нова Пошта».

Важливо!

  • Оплата відбувається виключно у національній валюті.
  • Оплатити готівкою можливо замовлення загальною вартістю до 50000 ₴, замовлення більшої вартості сплачуйте при отриманні платіжною карткою.
 

Карткою на сайті

 

Доступно при способах доставки:

 

Самовивіз із магазину «Антошка»;

 

Самовивіз із відділення або поштомата «Нова Пошта»;

 

Доставка кур’єром «Нова Пошта».

Важливо!

  • Онлайн замовлення можна оплатити за допомогою банківської картки Visa, Mastercard, UnionPay, Простір, «Пакунок Малюка», «Пакунок Школяра», Дія.Картка.
  • Оформлюючи замовлення на сайті, в пункті «Оплата» оберіть «Банківська картка на сайті». Після переадресації на сторінку системи безпечних платежів, необхідно лише підтвердити платіж.
  • Нагадаємо, що отримати товар, оплачений карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ було вказано на сайті при оформленні заявки. Товар доставляємо лише після підтвердження платежу.
  • Послуги оплати банківською карткою онлайн надаються банком «ПриватБанк» за допомогою сервісу LiqPay.
 

Оплата частинами

 

Доступно при способах доставки:

 

Самовивіз із магазину «Антошка»;

 

Самовивіз із відділення або поштомата «Нова Пошта»;

 

Доставка кур’єром «Нова Пошта».

Доступні види оплати частинами:

 

Покупка частинами від monobank — можливість розділити суму покупки на 3 або 4 платежі (щомісячна комісія складатиме 0,000001%);

 

Оплата частинами від ПриватБанк — можливість розділити суму покупки на 2, 3 або 4 платежі (щомісячна комісія 0,01%).

 

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб

 

Доступно при способах доставки:

 

Самовивіз із магазину «Антошка»;

 

Самовивіз із відділення або поштомата «Нова Пошта»;

 

Доставка кур’єром «Нова Пошта».

Важливо!

  • Для оплати за безготівковим розрахунком вкажіть, будь ласка, ваш код ЄДРПОУ або ІПН в коментарі до замовлення.
  • Контакти Відділу корпоративних оптових продажів: Email [email protected], телефон +380674863585/Telegram.
  • Після оформлення замовлення і підтвердження наявності товару на складі або в магазині, вам буде відправлений на e-mail рахунок-фактура з банківськими реквізитами для оплати. Ви можете оплатити товар в будь-якому банку України за допомогою переказу готівкових коштів або безготівковим переказом на розрахунковий рахунок магазину «Антошка».
 

Оплата бонусами

 

Доступно при способах доставки:

 

Самовивіз із магазину «Антошка»;

 

Самовивіз із відділення або поштомата «Нова Пошта»;

 

Доставка кур’єром «Нова Пошта».

Важливо!

  • Бонуси покривають до 100% вартості товару (1 бонус = 1 ₴).
  • Термін використання бонусів до 360 днів з моменту нарахування.
  • Бонуси доступні через 14 днів після покупки, якщо інше не зазначено в акційних умовах нарахування бонусів.
  • Нагадуємо, що різницю вартості замовлення можливо сплатити карткою або готівкою.
  • За рахунок бонусів не можна придбати Подарункові сертифікати та зробити перший внесок за товар, що придбається за рахунок кредитних коштів.

Игрушки

close icon

Назад

Игрушечное оружие

goto link

Игрушки для малышей

goto link

Каталог

close icon
navigation

Іграшки

goto Іграшки
navigation

Одяг

goto Одяг
navigation

Взуття

goto Взуття
navigation

Товари для мам

goto Товари для мам
navigation

Годування

goto Годування
navigation

Гігієна

goto Гігієна
navigation

Кімната

goto Кімната
navigation

Харчування

goto Харчування
navigation

Прогулянки

goto Прогулянки
navigation

Школа

goto Школа